FANDOM

Klacz na Księżycu

(org. Przyjaźń to Magia)

S01E02 Odnalezienie Klejnotów Harmonii.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 1 i 2
Numer ogólnie: 1 i 2
Emisja w polsce: 15.10.2011
Emisja w USA 10.10.2010 i 22.10.2010
Scenariusz: Lauren Faust
Scenorys: Tom Sales

Mike West Sherann Johnson Sam To

Zobacz: Transkrypt
Klacz na Księżycu- (org. Przyjaźń to Magia) Pierwszy film pojawiający się w serii filmów My Little Pony Przyjaźń to Magia.

Twilight i Spike przybywają do Ponyville by poznać przyjaciół czyli misję, którą zleciła Księżniczka Celestia. Twilight, Spike i jej nowo poznane koleżanki udają się do zamku, gdzie kiedyś Księżniczka Celestia i jej siostra Luna mieszkały. Okazuje się, że na obchodach Wielkiego Święta Słońca, Księżniczki Celesti nie ma. Zamiast niej pojawia się jej starsza zła siostra Luna. Twilight od razu przeczuwała, że coś będzie nie tak. Nie umiała przyznać po co ona tu jest, ale umiała wymówić słowo ,, Luna ''. Na szczęście Twilight i przyjaciółki pokonały ją, a Księżniczka Celestia powróciła, a zanadto Luna wybaczyła jej i razem Świętowali.

Fabuła (Część 1) Edytuj

Prolog Edytuj

Odcinek rozpoczyna się otwarciem książki oraz słowami narratora (którym jest Księżniczka Celestia) "Dawno, dawno temu". Później narrator opowiada o dwóch królewskich siostrach rządzących w magicznej krainie zwanej Equestrią. Całość uzupełniają animowane rysunki stylizowane na średniowieczne ilustracje. Siostry ukazane są jako smukłe alikorny, jedna biało-różowa, a druga w kolorze modrawego fiołka. Narrator kontynuuje, że starsza siostra używała swojej mocy by budzić słońce, a młodsza by wznosić księżyc. Czas mijał, a młodsza siostra robiła się coraz bardziej zazdrosna, że kucyki z Equestrii zajmowały się różnymi sprawami w dzień, a w nocy spały. Pewnej nocy, nie chciała nawet opuścić księżyca, by ustąpić miejsca nowemu dniu. Ta gorycz przekształciła ją w Księżycową Czarownicę, pragnącą by noc zapanowała wiecznie. Skłoniło to starszą siostrę do użycia mocy Klejnotów Harmonii i wygnania młodszej na księżyc, na całe 1000 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki