FANDOM

Przyjaciółki Twilight- Twilight po przybyciu do Ponyville miała zajść na farmę Sweet Apple itd. Poznała tam:

Rarity- Rarity (pl. Hojność) projektantka mody. Szyje dla przyjaciół i innych stroje, które potem olśniewają innych. W filmie Klacz na księżycu miała piękny strój dla nowo przybyłej. Niestety, tak mocno ją ściskała tym paskiem, Twilight po prostu płakała, ale nie tak głośno jak bobaski rodziny Pinkie Pie. Gdy ją ubrała, Twilight powiedziała, że mieszka w Canterlotcie. Rarity po prostu oniemiała. Zawsze chciała tam mieszkać.

Zobacz także: Edytuj

  • Większe informacje na My Little Pony Przyjaźń to Magia Wiki
  • Zobacz ludzką odpowiedniczkę na Equestria Girls Wiki
  • Galerię postaci
  • Artykuł na tej Wiki

Applejack- Applejack (pl. Uczciwość) mieszka na farmie Sweet Apple. Ma młodszą siostrę Apple Bloom, która prosi Twilight Sparkle by została z nimi. Gdy ona się zgadza, wszyscy się cieszą, a Applejack woła wszystkich by podawali jedzenia i przy okazji wymienia jak się te kucyki nazywają. Gdy Twilight zjadła, brzuch ją bolał, bo za dużo zjadła.

Zobacz także: Edytuj

  • Galerię postaci
  • Artykuł o nie na tej Wiki

Rainbow Dash- Rainbow Dash (pl. Tęcza Dash) mieszka w Ponyville (można tak ująć) ale tak naprawdę mieszka w Cloudsdale. Jest szybkim pegazem, który się naśmiewał Twilight Sparkle, ponieważ jej mina ją rozwaliła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki