FANDOM

[Księżniczka Celestia]: Dawno, dawno temu. W czarodziejskiej krainie Equestria, dwie rodzone siostry, sprawowały rządy oparte na zgodzie i harmonii. Starsza magicznym rogiem budziła słońce świcie, młodsza przywoływała księżyc na nocne niebo.Wspólnie dbały o spokój i dobrobyt królestwa i poddanych: małych, wesołych kucyków. Jednak, z biegiem czasu młodsza Księżniczka stała się zawistna. Kucyki bawiły się za dnia, który należał do starszej sióstr, ale w nocy zapadały w sen. Młodsza siostra nie chciała więcej ustępować miejsca świtowi. Nie usłychała próśb starszej siostry i pod wpływem goryczy, przeobraziła się, którejś nocy w złą księżycową czarownicę! Poprzysięgła, że sprowadzi na krainę wieczną noc. Starsza siostra odwołała się, wtedy do najpotężniejszej znanych w sobie siły: do klejnotów Harmonii. Moc klejnotów Harmonii pomogła jej pokonać złą siostrę i zesłać po prze czasy na księżyc. Starsza Księżniczka przejęła odpowiedzialność za słońce...

[Twilight Sparkle] Za słońce i księżyc. I tak w krainie Equestrii, nowo zapanowała Harmonia. Hmm... Klejnoty Harmonii. Zdaje mi się, że gdzieś o nich słyszałam, tylko gdzie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki